Nasza platforma jest siecią indywidualnych sprzedawców e-commerce zrzeszonych pod wspólnym logo Rolo.pl. Każdy z partnerów może kierować swoich klientów bezpośrednio na własną subdomenę sklepową, pod którą widoczna jest jedynie jego oferta.
Zależnie od branży w jakiej działa sprzedawca jego asortyment znajdzie się w wybranej kategorii produktowej, a oprócz tego w sklepie sobdomena.rolo.pl oraz oczywiście w głównej bazie ofert pod adresem www.rolo.pl. W ten sposób klienci mogą płynnie przechodzić pomiędzy ofertami poszczególnych partnerów, co zdecydowanie zwiększa szanse na decyzję zakupową (bardzo ważne w przypadku młodych sklepów czy takich, które są mało widoczne w wyszukiwarkach).
Nasza platforma jest przede wszystkim dodatkowym kanałem promocji. Rolo jest idealnym sposobem na rozwinięcie własnego biznesu w sieci lub uniezależnienie się od dużych platform aukcyjnych dyktujących sprzedawcom nierzadko bardzo restrykcyjne warunki.
W przypadku Rolo zyskujesz nie tylko przestrzeń reklamową. W panelu administracyjnym możesz generować etykiety adresowe, drukować faktury, dowolnie zmieniać ceny i ilości produktów. Możesz także podpiąć pod swój panel w MassTrade, konta sprzedawcy z innych portali (eBay, Allegro, WooCommerce). Gdy to zrobisz informacje o cenach produktów z różnych kanałów będą automatycznie przekazywane do Rolo i wyświetlane w formie porównywarki w karcie produktu. Aby dodatkowo podnieść wiarygodność sprzedawców, Rolo.pl udostępnia informacje o ich ocenie, która bywa decydującym czynnikiem podczas dokonywania decyzji o zakupie produktu.
Aby zintegrować się z Rolo.pl wystarczy założyć darmowe konto na stronie MassTrade, skonfigurować swój sklep i zaimportować bazę produktową, która miałaby być widoczna pod subdomeną sprzedawcy i na głównej stronie Rolo.pl.
Chcę sprzedawać na Rolo.pl
Transakcje dokonywane są bezpośrednio poprzez stronę sprzedawcy. Po podjęciu decyzji o zakupie, klient kierowany jest do klasycznego koszyka, gdzie potwierdza chęć zakupu i dokonuje płatności. Nie pośredniczymy w operacjach płatniczych, pieniądze za zakupy przekazywane są bezpośrednio do sprzedawcy. Na rolo.pl dostępne są pierwotnie dwie formy płatności – PayU oraz płatność przy odbiorze. Jeżeli sprzedawca nie posiada konta PayU, klientom udostępniany jest domyślny sposób płatności, a więc pobranie.
Adres strony z ofertą sprzedawcy może być skonstruowany w następujący sposób: subdomena.rolo.pl lub subdomena.pl. Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb partnera.
Samo założenie konta jest całkowicie darmowe, dostęp do panelu administracyjnego MassTrade również. Przez pierwsze 12 miesięcy za dostępność swoich ofert w serwisie i jego podstronach nie płacisz ani grosza. Po upływie roku, będziemy rozliczać Cię tylko ze sprzedanych produktów, a więc włączymy klasyczny system prowizyjny. Koszt utrzymania panelu administracyjnego MassTrade jest natomiast całkowicie zależny od liczby kanałów jakie chcesz do niego podłączyć. Przykładowo – jeżeli zamierzasz oferować swoje produkty tylko na Rolo, a liczba zamówień nie przekroczy dziesięciu miesięcznie za korzystanie z panelu nie będą naliczane żadne opłaty. Analogicznie do wzrostu sprzedaży i chęci poszerzenia MassTrade o kolejne kanały wprowadzony zostanie abonament, którego najniższa stawka wynosi jedynie 29 zł.