Kim jesteśmy?

Nasza platforma jest siecią indywidualnych sprzedawców e-commerce zrzeszonych pod wspólnym logo Rolo.pl. Każdy z partnerów może kierować swoich klientów bezpośrednio na własną subdomenę sklepową, pod którą widoczna jest jedynie jego oferta.

Zależnie od branży w jakiej działa sprzedawca jego asortyment znajdzie się w wybranej kategorii produktowej, a oprócz tego w sklepie sobdomena.rolo.pl oraz oczywiście w głównej bazie ofert pod adresem www.rolo.pl. W ten sposób klienci mogą płynnie przechodzić pomiędzy ofertami poszczególnych partnerów, co zdecydowanie zwiększa szanse na decyzję zakupową (bardzo ważne w przypadku młodych sklepów czy takich, które są mało widoczne w wyszukiwarkach).

Co zyskujesz dzięki Rolo?

Co zyskujesz?

Nasza platforma jest przede wszystkim dodatkowym kanałem promocji. Rolo jest idealnym sposobem na rozwinięcie własnego biznesu w sieci lub uniezależnienie się od dużych platform aukcyjnych dyktujących sprzedawcom nierzadko bardzo restrykcyjne warunki.

W przypadku Rolo zyskujesz nie tylko przestrzeń reklamową. W panelu administracyjnym możesz generować etykiety adresowe, drukować faktury, dowolnie zmieniać ceny i ilości produktów. Możesz także podpiąć pod swój panel w MassTrade, konta sprzedawcy z innych portali (eBay, Allegro, WooCommerce). Gdy to zrobisz informacje o cenach produktów z różnych kanałów będą automatycznie przekazywane do Rolo i wyświetlane w formie porównywarki w karcie produktu. Aby dodatkowo podnieść wiarygodność sprzedawców, Rolo.pl udostępnia informacje o ich ocenie, która bywa decydującym czynnikiem podczas dokonywania decyzji o zakupie produktu.

Jak założyć sklep na Rolo?

Jak założyć sklep na Rolo?

Aby zintegrować się z Rolo.pl wystarczy założyć darmowe konto na stronie MassTrade, skonfigurować swój sklep i zaimportować bazę produktową, która miałaby być widoczna pod subdomeną sprzedawcy i na głównej stronie Rolo.pl.
Chcę sprzedawać na Rolo.pl

Co z transakcjami?

Co z transakcjami?

Transakcje dokonywane są bezpośrednio poprzez stronę sprzedawcy. Po podjęciu decyzji o zakupie, klient kierowany jest do klasycznego koszyka, gdzie potwierdza chęć zakupu i dokonuje płatności. Nie pośredniczymy w operacjach płatniczych, pieniądze za zakupy przekazywane są bezpośrednio do sprzedawcy. Na rolo.pl dostępne są pierwotnie dwie formy płatności – PayU oraz płatność przy odbiorze. Jeżeli sprzedawca nie posiada konta PayU, klientom udostępniany jest domyślny sposób płatności, a więc pobranie.

Pod jakim adresem będzie widoczna moja oferta?

Adres strony z ofertą sprzedawcy może być skonstruowany w następujący sposób: subdomena.rolo.pl lub subdomena.pl. Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb partnera.

Jak będzie wyglądał adres sieciowy mojego sklepu?

Ile to kosztuje?

Samo założenie konta jest całkowicie darmowe, dostęp do panelu administracyjnego MassTrade również. Przez pierwsze 12 miesięcy za dostępność swoich ofert w serwisie i jego podstronach nie płacisz ani grosza. Po upływie roku, będziemy rozliczać Cię tylko ze sprzedanych produktów, a więc włączymy klasyczny system prowizyjny. Koszt utrzymania panelu administracyjnego MassTrade jest natomiast całkowicie zależny od liczby kanałów jakie chcesz do niego podłączyć. Przykładowo – jeżeli zamierzasz oferować swoje produkty tylko na Rolo, a liczba zamówień nie przekroczy dziesięciu miesięcznie za korzystanie z panelu nie będą naliczane żadne opłaty. Analogicznie do wzrostu sprzedaży i chęci poszerzenia MassTrade o kolejne kanały wprowadzony zostanie abonament, którego najniższa stawka wynosi jedynie 29 zł.

Zaufali nam

Zolux OtoStyl Felga Opona OtoZoo