Kim jesteśmy?

Nasza platforma jest siecią indywidualnych sprzedawców e-commerce zrzeszonych pod wspólnym logo Rolo.pl. Każdy z partnerów samodzielnie funkcjonuje na rynku, ale oprócz tego jego oferty widoczne są na głównej stronie serwisu.

Zależnie od branży w jakiej działa sprzedawca jego asortyment znajdzie się w odpowiednim dziale – tak na przykład części samochodowe pojawią się w serwisie moto.rolo.pl, a oprócz tego w sklepie sobdomena.rolo.pl oraz oczywiście w głównej bazie ofert pod adresem www.rolo.pl. W ten sposób klienci mogą płynnie przechodzić pomiędzy ofertami poszczególnych sklepów internetowych, co zdecydowanie zwiększaja szanse na decyzję zakupową (bardzo ważne w przypadku młodych sklepów czy takich, które są mało widoczne w wyszukiwarkach).

Co zyskujesz dzięki Rolo?

Co zyskujesz?

Nasza platforma jest przede wszystkim dodatkowym kanałem sprzedaży i promocji. Rolo jest idealnym sposobem na rozwinięcie własnego sklepu i uniezależnienie się od dużych platform aukcyjnych dyktujących sprzedawcom nierzadko bardzo restrykcyjne warunki.

W przypadku Rolo to Ty decydujesz jak wygląda Twój sklep i to bez konieczności angażowania specjalistów z branży IT. W panelu MassTrade możesz generować etykiety adresowe, drukować faktury, dowolnie zmieniać ceny i ilości produktów. Możesz także podpiąć pod swój panel w MassTrade, konta sprzedawcy z innych portali (eBay, Allegro, Prestashop). Gdy to zrobisz informacje o cenach produktów z różnych kanałów będą automatycznie przekazywane do Rolo i wyświetlane w formie porównywarki w karcie produktu.To powinno zwiększyć konwersję i pokierować odbiorców bezpośrednio do Twojego sklepu internetowego. Aby dodatkowo podnieść wiarygodność sprzedawców, Rolo.pl udostępnia informacje o ich ocenie, która bywa decydującym czynnikiem podczas dokonywania dycyzji o zakupie produktu.

Jak założyć sklep na Rolo?

Jak założyć sklep na Rolo?

Aby zintegrować się z Rolo.pl wystarczy założyć darmowe konto na stronie MassTrade, skonfigurować swój sklep i zaimportować bazę produktową, która miałaby być widoczna w sklepie i na Rolo.pl.
Chcę założyć sklep w Rolo.pl!

Co z transakcjami?

Co z transakcjami?

Transakcje dokonywane są bezpośrednio w sklepach internetowych poszczególnych sprzedawców. Po podjęciu decyzji o zakupie, klient kierowany jest do koszyka na stronie sprzedawcy, gdzie potwierdza chęć zakupu i dokonuje płatności. Nie pośredniczymy w operacjach płatniczych, pieniądze za zakupy przekazywane są bezpośrednio do sprzedawcy. Na rolo.pl dostępne są pierwotnie dwie formy płatności – PayU oraz płatność przy odbiorze. Jeżeli sprzedawca nie posiada konta PayU, klientom udostępniany jest domyślny sposób płatności, a więc pobranie.

Jak będzie wyglądał adres sieciowy mojego sklepu?

Adres sklepu może być skonstruowany w następujący sposób: subdomena.rolo.pl lub subdomena.pl. Wszystko zależy od indywidualnych potrzeb sprzedawcy.

Jak będzie wyglądał adres sieciowy mojego sklepu?

Ile to kosztuje?

Samo założenie konta jest całkowicie darmowe, dostęp do panelu administracyjnego MassTrade również. Przez pierwsze 12 miesięcy za dostępność swoich ofert w serwisie i jego podstronach (np. moto.rolo.pl, subdomena.rolo.pl) nie płacisz ani grosza. Po upływie roku, będziemy rozliczać Cię tylko ze sprzedanych produktów, a więc włączymy klasyczny system prowizyjny. Koszt utrzymania panelu administracyjnego MassTrade jest natomiast całkowicie zależny od liczby kanałów jakie chcesz do niego podłączyć. Przykładowo – jeżeli zamierzasz oferować swoje produkty tylko na Rolo, a liczba zamówień nie przekroczy dziesięciu miesięcznie za korzystanie z panelu nie będą naliczane żadne opłaty. Analogicznie do wzrostu sprzedaży i chęci poszerzenia MassTrade o kolejne kanały wprowadzony zostanie abonament, którego najniższa stawka wynosi jedynie 29 zł.

Zaufali nam

Zolux OtoStyl Felga Opona OtoZoo