Pit Bike RXF 150

od motorpassion2
od 7000,00 zł
Dostępny
Kupiło 7 osób
Gratis
najtańsza dostawa
Nowy
stan
Brak oceny
ocena sprzedawcy
14 dni
na odstąpienie umowy

sztuk
7000,00 zł
lub
Spytaj o produkt
Lokalizacja: Leszno
Płatność przez: PayU, Pobranie, Przelew
SKU
Kod producenta Rxf
Waga 70 kg
Wymiary 0.00cm x 0.00cm x 0.00cm
Wymiary z opakowaniem 0.00cm x 0.00cm x 0.00cm

RXF 150 Freeride to nowość na polskim rynku. Model wyposażony jest w niezawodny, dobrej jakości silnik stosowany z powodzeniem w modelach motocykli pit bike. O moc tego silnika nie trzeba się obawiać. Cechą charakterystyczną tego modelu są wyjątkowo duże koła, do tej pory nie spotykane w tego typu motocyklach. To całkowita nowość. Przednie koło ma wielkość 19 cali a tylne ma 16 cali. Bieżnik opon poradzi sobie naprawdę w trudnych warunkach. Nazwa Freeride sugeruje, że jest to idealny motocykl do jazdy po bezdrożach i terenach, po których nie jeżdżą motocykle. Lasy, łąki i pola stoją dla RXF 150 Freeride otworem. Jazda na nim zapewni użytkownikowi mnóstwo przyjemności i frajdy. Do standardowego wyposażenia motocykla należy airbox, który został wysoko zamontowany. Dzięki temu nie straszne mu będą kałuże i woda. Pomysłowym rozwiązaniem jest specjalne wycięcie w części prawego podnóżka, dzięki temu bez problemu korzystać  można z kopki w każdej sytuacji. W motocyklu zastosowano zawieszenie volta. To bardzo solidne zawieszenie znanego producenta Volt. Przednie zawieszenie nie jest regulowane ale z odpowietrznikami, tylne zawieszenie posiada regulację. W motocyklu znajdziecie amortyzator, dwutłoczkowy hamulec z przodu, oraz jednotłoczkowy hamulec z tyłu oraz osłonę tarczy hamulcowej, która spowoduje, że hamulce przednie będą działały zawsze precyzyjnie. Dźwignia hamulca  tylnego jest dobrze wyprofilowana i wraz z linką zapobiegającą zgięciu się tylnej dźwigni hamulca, będą precyzyjnie działały w każdym terenie. Pompka hamulcowa jest także osłonięta. Z tyłu prowadnica łańcucha jest obudowana a jakość jej wykonania zapewni sprawne działanie. Do wyposażenia należy też stalowa dźwignia zmiany biegów, oraz stópka, która ułatwi parkowanie. Dla kogo przeznaczony jest ten motocykl? jest on przeznaczony zdecydowanie dla osób dorosłych, lub wysokich rajderów od 170 cm wzrostu minimum. Rajderzy o niższym wzroście mogą mieć problem z dosięgnięciem nogami do ziemi. 

Kilka informacji:

  • Nowej generacji widelce hydrauliczne V-one Volt Suspension o długości 810 mm. Są większe i szersze niż w poprzednim modelu, co zapewnia większą stabilność, 
  • Amortyzatory Volt Suspension V-FORCE, które zostały specjalnie opracowane, aby umożliwić jak najlepszą przyczepność i komfort jazdy,
  • Tarcze hamulcowe o średnicy 220 mm (przód) i 190 mm (tył). Dzięki swojej konstrukcji tarcze te zapewniają lepszą wentylację nawet podczas ostrego hamowania.
  • Samoblokujące się osie.
  • Bardziej wytrzymała prowadnica łańcucha nowej generacji. 
  • Kierownica Fatbar bez drążka.
SILNIK PRZEŁOŻENIE: TYLNY 43 ZĄB, PRZEDNI 14 ZĄB POJEMNOŚĆ OLEJU: 900 ML CYLINDER: 147,7 CM3 GAŹNIK: MOLKT 26MM ZAPŁON: CDI Z MIKROPROCESOREM SKRZYNIA BIEGÓW: 4 BIEGI (N-1-2-3-4) TYP SILNIKA: YTX MONOCYLINDER 4T CHŁODZENIE: OIL AIR ŚREDNICA ORAZ SKOK TŁOKA: 56 MM X 60 MM SPRZĘGŁO: SPRZĘGŁO MOKRE MULTIDISC URUCHAMIANIE: KICK-START NAPĘD: ŁAŃCUCH 428 KMC HEAVY DUTY PODZESPOŁY POTRÓJNE ZACISKI: ALUMINIUM CNC 48 MM / 51 MM WAHACZ: STAL TYLNY AMORTYZATOR: ZAWIESZENIE VOLT V-FORCE 350 MM TYLNY HAMULEC: ZACISK HAMULCA TARCZOWEGO POJEDYNCZY DYSK TŁOKOWY 190 MM TYLNE KOŁO: PIASTA STALOWA 16'' SIEDZENIE: CZERWONY KOLOR: CZERWONY RAMA: RAMA ŚRODKOWA RURKA W PROFILOWANYCH RURKACH WIDŁY PRZEDNIE: ZAWIESZENIE VOLT V-ONE 810 MM PRZEŚWIT PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA: 210 MM PRZEDNI HAMULEC: ZACISK HAMULCA TARCZOWEGO POJEDYNCZY DYSK TŁOKOWY 220 MM PRZEDNIE KOŁO: OBRĘCZ STALOWA 19 '' WYDECH: WYDECH E 5.0 ™ INOX ZBIORNIK PALIWA: 6,5L KIEROWNICA: STAL 28,6 MM MANETKI: APOLLO AM DEISGN WYMIARY WYSOKOŚĆ SIEDZENIA: 890 MM PRZEŚWIT: 350 MM ROZSTAW OSI: 1300 MM ± 10 MM WAGA: 78 KG
Znalazłeś błąd w opisie lub na zdjęciu?
667395633